Escriptura lliure de textos: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Document Type
Others
Abstract
Activitat d’escriptura autònoma de l’Escola Cal Maiol de Barcelona per potenciar la creació lliure de textos. Els alumnes de primer comparteixen i valoren possibles temes d’escriptura, dediquen un temps a escriure i la mestra intervé amb entrevistes d’escriptura per reforçar i expandir el tema.
Citation
Escriptura lliure de textos: experiència d'escriptura [activitat]. Elaboració: Conxi Carrasco, Sara García, Lourdes Rios. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Cal Maiol, 2017.
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2017-05-03Extension
3 fitxers
Subject (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació primària
Keywords
Cicle inicial
Documents to download
199.1Mb
199.1Mb
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Tasca autònoma d'escriptura: una bona pràctica per generar textos creatius [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics; Escola Joan Torredemer (Matadepera, Catalunya) (2017-04)Experiència de coordinació de l’Escola Torredemer de Matadepera, en què es presenta la planificació i organització del centre per dur a terme tallers d’escriptura creativa a tota la primària. S’hi ... -
Escrivim un cartell: escriptura col·lectiva de textos: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Cartaña Miquel, Rosa; Escola Mont-roig (Balaguer, Catalunya) (2017-03)L’activitat que es presenta és l’elaboració col·lectiva d’un cartell informatiu amb el qual els alumnes conviden els familiars a la presentació del projecte que han treballat el primer quadrimestre. ... -
Revisió, correcció i millora de textos: la ressenya literària: experiència d'escriptura [activitat] (2018)
Paneque, Carmen; Chaves, M. Àngels (2018-04)Producció de ressenyes de llibres per a la biblioteca de l’escola. Per a l’elaboració i revisió dels textos s’utilitza l’estructura cooperativa 1-2-4, amb la peculiaritat que, per a la revisió, cada ...