Escriptura autònoma d'una notícia: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
![< Previous](/themes/GENCAT/assets/openseadragon/previous_rest.png)
![Next >](/themes/GENCAT/assets/openseadragon/next_rest.png)
Document Type
Others
Abstract
Activitat d’escriptura autònoma plantejada després de compartir la planificació del text i donar orientacions per a la textualització. S’acompanya amb l’anàlisi d’una entrevista d’escriptura entre mestra i alumne de l'Escola Molí del Vent de Torredembarra.
Citation
Escriptura autònoma d'una notícia: experiència d'escriptura [activitat]. Elaboració: Francesca Aubanell Batiste. Torredembarra: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Molí de Vent, 2017.
Author
Departament d'Ensenyament
Aubanell Batiste, Francesca
Escola Molí de Vent (Torredembarra, Catalunya)
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2017-05Extension
2 fitxers
Subject (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació primària - Cicle inicial - Material didàctic
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Escrivim un article per al web de l'escola: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Molina, Sara; Escola Font de l'Orpina (Vacarisses, Catalunya) (2017-06)La mestra de segon de l’Escola Font de l’Orpina de Vacarisses guia i acompanya el procés de composició escrita d’un text: la planificació, la textualització i la revisió. -
Lectura guiada del diploma geganter: experiència de lectura [activitat] (2016)
Departament d'Ensenyament; Batlle, Sílvia; López, Àlex; Escola Primavera (Santa Coloma de Gramenet, Catalunya) (2016-05-29)L’escola Primavera de Santa Coloma de Gramenet aprofita una vivència a l’aula de P3 per fer una lectura col·lectiva i engrescar els alumnes en el reconeixement global d’algunes paraules significatives ... -
Revisió, correcció i millora col·lectiva d'una faula: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Escola El Miracle (Tarragona, Catalunya) (2017-03)Els alumnes de 5è han treballat les faules durant el segon trimestre. A més, un dia a la setmana, durant 30’, fan de padrins de lectura d’alumnes de segon. Engrescats amb les faules creades, decideixen ...