Show simple item record

dc.contributor.authorGonzalez Davies, Maria
dc.date.accessioned2022-05-16T07:05:24Z
dc.date.available2022-05-16T07:05:24Z
dc.date.issued2021-11
dc.identifier.citationPràctiques reflexives entorn de la mediació oral plurilingüe: aprendre per actuar i actuar per aprendre. Elaboració: Maria Gonzalez Davies. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2985
dc.format.extent9 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesMarc teòric de Tenim la paraula
dc.subject.otherComunicació oral - Ensenyamentca
dc.subject.otherParlar i escoltar en una llengua que s’està aprenent (Programa)ca
dc.titlePràctiques reflexives entorn de la mediació oral plurilingüe: aprendre per actuar i actuar per aprendre (2021)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccessca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint