dc.contributor.author | Gonzalez Davies, Maria | |
dc.date.accessioned | 2022-05-16T07:05:24Z | |
dc.date.available | 2022-05-16T07:05:24Z | |
dc.date.issued | 2021-11 | |
dc.identifier.citation | Pràctiques reflexives entorn de la mediació oral plurilingüe: aprendre per actuar i actuar per aprendre. Elaboració: Maria Gonzalez Davies. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/2985 | |
dc.format.extent | 9 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Educació | ca |
dc.relation.ispartofseries | Marc teòric de Tenim la paraula | |
dc.subject.other | Parlar i escoltar en una llengua que s'està aprenent (Programa) | ca |
dc.title | Pràctiques reflexives entorn de la mediació oral plurilingüe: aprendre per actuar i actuar per aprendre (2021) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ca |
dc.description.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | ca |
dc.rights.accessLevel | Sense embargament | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Comunicació oral - Ensenyament | ca |