Show simple item record

dc.contributor.authorGonzalez Davies, Maria
dc.date.accessioned2022-05-16T07:05:24Z
dc.date.available2022-05-16T07:05:24Z
dc.date.issued2021-11
dc.identifier.citationPràctiques reflexives entorn de la mediació oral plurilingüe: aprendre per actuar i actuar per aprendre. Elaboració: Maria Gonzalez Davies. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2985
dc.format.extent9 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesMarc teòric de Tenim la paraula
dc.titlePràctiques reflexives entorn de la mediació oral plurilingüe: aprendre per actuar i actuar per aprendre (2021)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccessca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacComunicació oral - Ensenyamentca
dc.subject.lemacParlar i escoltar en una llengua que s’està aprenent (Programa)ca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint