Pràctiques reflexives entorn de la mediació oral plurilingüe: aprendre per actuar i actuar per aprendre (2021)
Tipus de document
Article
Versió del document
Versió publicada
Citació
Pràctiques reflexives entorn de la mediació oral plurilingüe: aprendre per actuar i actuar per aprendre. Elaboració: Maria Gonzalez Davies. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2021-11Extensió
9 p.
Col·lecció
Marc teòric de Tenim la paraula
Matèries (LEMAC)
Comunicació oral - Ensenyament
Paraules clau
Parlar i escoltar en una llengua que s'està aprenent (Programa)
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Avaluem per aprendre a fer exposicions orals (2020)
Sanmartí, Neus (2020-02) -
Situar-nos en converses per aprendre de maneres diferents (2020)
Domènech-Casal, Jordi (2020-02) -
La conversa per aprendre durant els reptes d'aula: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Milán, Tania; Parise, Aida; Casanellas, Yaiza (2021-06)