Pràctiques reflexives entorn de la mediació oral plurilingüe: aprendre per actuar i actuar per aprendre
Tipus de document
Article
Versió del document
Versió publicada
Citació
Pràctiques reflexives entorn de la mediació oral plurilingüe: aprendre per actuar i actuar per aprendre. Elaboració: Maria Gonzalez Davies. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2021-11Extensió
9 p.
Col·lecció
Marc teòric de Tenim la paraula
Matèries (LEMAC)
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Avaluem per aprendre a fer exposicions orals
Sanmartí, Neus (2020-02) -
Situar-nos en converses per aprendre de maneres diferents
Domènech-Casal, Jordi (2020-02) -
Aprendre a parlar ciència
Sanmartí, Neus (2020-02)