• English
    • català
    • Castellà
  • català 
    • English
    • català
    • Castellà
  • Connexió
Visualitza element 
  •   Inici
  • Àmbit Pedagògic
  • Tenim la paraula (Programa)
  • Tenim la paraula (Programa). Marc teòric
  • Visualitza element
  •   Inici
  • Àmbit Pedagògic
  • Tenim la paraula (Programa)
  • Tenim la paraula (Programa). Marc teòric
  • Visualitza element
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pràctiques reflexives entorn de la mediació oral plurilingüe: aprendre per actuar i actuar per aprendre (2021)

Visualitza/Obre
Pràctiques reflexives entorn de la mediació oral plurilingüe: aprendre per actuar i actuar per aprendre (2021) (834.8Kb)
Autor/a
Gonzalez Davies, Maria ORCID
Data de publicació
2021-11
URI https://hdl.handle.net/20.500.12694/2985
Tipus de document
Article
Versió del document
Versió publicada
Llengua
Català
Paraules clau
Comunicació oral - Ensenyament
Parlar i escoltar en una llengua que s’està aprenent (Programa)
Extensió
9 p.
Publicat per
Departament d'Educació
Col·lecció
Marc teòric de Tenim la paraula
Citació
Pràctiques reflexives entorn de la mediació oral plurilingüe: aprendre per actuar i actuar per aprendre. Elaboració: Maria Gonzalez Davies. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Mostra el registre complet de l'element

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

  • Tenim la paraula (Programa). Marc teòric [33]
 


GCEDU
 
Contacte | Avís legal | Política de cookies | Sobre el repositori | Accessibilitat
Amb la col·laboració del
CSUC
 

 

Visualitza

Tot el repositoriPer àmbits i col·leccionsPer data de publicacióPer autor/aPer títolPer matèriaAquesta col·leccióPer data de publicacióPer autor/aPer títolPer matèria

El meu compte

EntraRegistre


GCEDU
 
Contacte | Avís legal | Política de cookies | Sobre el repositori | Accessibilitat
Amb la col·laboració del
CSUC