Pràctiques reflexives entorn de la mediació oral plurilingüe: aprendre per actuar i actuar per aprendre
Tipo de documento
Artículo
Versión del documento
Versión publicada
Citación
Pràctiques reflexives entorn de la mediació oral plurilingüe: aprendre per actuar i actuar per aprendre. Elaboració: Maria Gonzalez Davies. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Autor/a
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2021-11Extensión
9 p.
Colección
Marc teòric de Tenim la paraula
Materias (LEMAC)
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Avaluem per aprendre a fer exposicions orals
Sanmartí, Neus (2020-02) -
Situar-nos en converses per aprendre de maneres diferents
Domènech-Casal, Jordi (2020-02) -
Aprendre a parlar ciència
Sanmartí, Neus (2020-02)