Sis estratègies de fluïdesa lectora: experiència de lectura [activitat] (2016)
Document Type
Others
Abstract
Partint del dossier Fluïdesa lectora, l’escola Horta Vella de Sant Carles de la Ràpita exemplifica l’aplicació de sis estratègies en una aula de segon de primària.
Citation
Sis estratègies de fluïdesa lectora: experiència de lectura [activitat]. Elaboració: José Arandigoyen, Roser Reverter. Sant Carles de la Ràpita: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Horta Vella, 2016.
Author
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2016-05Extension
7
Collection
Saber llegir
Subject (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació primària
Keywords
Cicle inicial
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Activitats per treballar les estratègies de comprensió lectora a l’educació infantil i al cicle inicial de primària [material didàctic] (2a edició,2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)L’adquisició de les estratègies de comprensió lectora és un procés que s’inicia amb els primers contactes amb el text i es va consolidant a mesura que l’alumne esdevé un lector autònom. En aquest dossier ... -
Activitats autònomes de comprensió lectora [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)En aquest dossier didàctic es presenten un conjunt d’activitats que els alumnes poden fer de manera autònoma, és a dir, aplicant els procediments que ja han adquirit. Parlem, doncs, d’activitats de ... -
La lectura compartida: proposta didàctica per treballar les estratègies amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi a partir del poema “El ninot de neu” [activitat] (2014)
Escola Tàbor (Barcelona); Departament d'Ensenyament (2014-02)Proposta didàctica de l’escola Tàbor de Barcelona per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi, a partir del poema “El ninot de neu”.