Ui, quina por!: exemple de lectura guiada amb alumnes de 4 anys: experiència de lectura [activitat] (2016)
Tipo de documento
Otros
Resumen
Els alumnes de P4 de l’Escola Horta Vella de Sant Carles de la Ràpita, duen a terme una lectura guiada d’un conte. A cada pàgina fan un treball sistemàtic de lectura de la imatge i d’aplicació d’estratègies de descodificació.
Citación
Ui, quina por!: exemple de lectura guiada amb alumnes de 4 anys: experiència de lectura [activitat]. Elaboració: Guadalupe Bo Gil. Sant Carles de la Ràpita: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Horta Vella, 2016.
Autor/a
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2016Extensión
10 p.
Colección
Saber llegir
Materias (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació infantil
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Lectura guiada del diploma geganter: experiència de lectura [activitat] (2016)
Departament d'Ensenyament; Batlle, Sílvia; López, Àlex; Escola Primavera (Santa Coloma de Gramenet, Catalunya) (2016-05-29)L’escola Primavera de Santa Coloma de Gramenet aprofita una vivència a l’aula de P3 per fer una lectura col·lectiva i engrescar els alumnes en el reconeixement global d’algunes paraules significatives ... -
Lectura guiada: poema d'hivern: experiència de lectura [activitat] (2016)
Tarrats Pladevall, Anna (2016-01)L’institut escola de Castellterçol ens presenta una pràctica col·lectiva de lectura guiada per a P5. Mestre i alumnes llegeixen un poema i comparteixen les estratègies de descodificació i de comprensió lectora. -
El sistema solar: experiència de lectura [activitat] (2016)
Renau, Mònica; Arderiu, Eulàlia (2016-06)L’escola Prim de Barcelona aprofita el camp semàntic del projecte que s’elabora a l’aula de P5 per treballar aspectes implicats en l’adquisició del codi escrit: el valor sonor de les grafies, la segmentació ...