Escolta estructurada del conte "Com reconèixer un monstre": experiència de lectura [activitat] (2016)
Tipo de documento
Otros
Resumen
L’escola Molí del Vent de Torredembarra aplica a l’aula de P5 una activitat d’escolta estructurada. Es treballen diferents estratègies de comprensió lectora, i es posa especial èmfasi en la visualització. A partir de l’escolta del conte els alumnes han d’imaginar-se com és el protagonista i representar-lo gràficament.
Citación
Escolta estructurada del conte "Com reconèixer un monstre": experiència de lectura [activitat]. Elaboració: Àngels Sebastià Jornet. Torredembarra: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Molí de Vent, 2016.
Autor/a
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2016-04Extensión
10 p.
Colección
Saber llegir
Materias (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació infantil
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Lectura guiada del diploma geganter: experiència de lectura [activitat] (2016)
Departament d'Ensenyament; Batlle, Sílvia; López, Àlex; Escola Primavera (Santa Coloma de Gramenet, Catalunya) (2016-05-29)L’escola Primavera de Santa Coloma de Gramenet aprofita una vivència a l’aula de P3 per fer una lectura col·lectiva i engrescar els alumnes en el reconeixement global d’algunes paraules significatives ... -
Els nostres contes: experiència de lectura [activitat] (2016)
Parals, Marta; Márquez, Agnès (2016)L’escola Mare de Déu del Sol de Pont aprofita l’elaboració de contes per Sant Jordi per treballar la fluïdesa lectora, aplicant estratègies com la relectura, la lectura expressiva i la lectura coral. -
El sistema solar: experiència de lectura [activitat] (2016)
Renau, Mònica; Arderiu, Eulàlia (2016-06)L’escola Prim de Barcelona aprofita el camp semàntic del projecte que s’elabora a l’aula de P5 per treballar aspectes implicats en l’adquisició del codi escrit: el valor sonor de les grafies, la segmentació ...