Escolta estructurada del conte "Com reconèixer un monstre": experiència de lectura [activitat] (2016)
Tipo de documento
Otros
Resumen
L’escola Molí del Vent de Torredembarra aplica a l’aula de P5 una activitat d’escolta estructurada. Es treballen diferents estratègies de comprensió lectora, i es posa especial èmfasi en la visualització. A partir de l’escolta del conte els alumnes han d’imaginar-se com és el protagonista i representar-lo gràficament.
Citación
Escolta estructurada del conte "Com reconèixer un monstre": experiència de lectura [activitat]. Elaboració: Àngels Sebastià Jornet. Torredembarra: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Molí de Vent, 2016.
Autor/a
Sebastià Jornet, Àngels
Colaboradores
Departament d'Ensenyament
Escola Molí de Vent (Torredembarra, Tarragona)
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2016-04Extensión
10 p.
Colección
Saber llegir
Materias (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació infantil
Documentos
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Panoràmica de la literatura de les Illes Balears: Gabriel Galmés [conferència] (2008)
Aguiló Veny, Josep Lluís; Alzamora Martín, Sebastià; Departament d'Educació. Subdirecció General de Llengües i Entorn (2008-09) -
"El misteri del carrer de les Glicines", de Núria Pradas [material didàctic]
Bennasar, Sebastià; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2014-10) -
"La casa de l'Àngel de la Guarda", de Kathy Clark [material didàctic]
Bennasar, Sebastià; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-11)