Escolta estructurada del conte "Com reconèixer un monstre": experiència de lectura [activitat] (2016)
Document Type
Others
Abstract
L’escola Molí del Vent de Torredembarra aplica a l’aula de P5 una activitat d’escolta estructurada. Es treballen diferents estratègies de comprensió lectora, i es posa especial èmfasi en la visualització. A partir de l’escolta del conte els alumnes han d’imaginar-se com és el protagonista i representar-lo gràficament.
Citation
Escolta estructurada del conte "Com reconèixer un monstre": experiència de lectura [activitat]. Elaboració: Àngels Sebastià Jornet. Torredembarra: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Molí de Vent, 2016.
Author
Sebastià Jornet, Àngels
Collaborators
Departament d'Ensenyament
Escola Molí de Vent (Torredembarra, Tarragona)
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2016-04Extension
10 p.
Collection
Saber llegir
Subject (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació infantil
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
El míting: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Departament d'Educació; Lancia, Estefania; Esteller, Mercè; Ruiz, Sara; Curto, Maria Luz; Tena, Neus; Escola Sant Àngel (Camarles, Catalunya) (2021-06) -
La colonització romana del Baix Llobregat (2018)
Costa Gil, Àngel; Sagristà Mallol, Laia (2018) -
Projecte del nom de la classe, exposició final: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Hernández, M. Àngels; Suñé, Núria (2021-06)