El racó del lecto codi: experiència de lectura [activitat] (2018)
Tipo de documento
Otros
Resumen
L’escola Josep Fusté del Baix Camp planteja als alumnes de cicle inicial racons que tenen per finalitat millorar la fluïdesa lectora dels aprenents de forma autònoma. Els alumnes practiquen activitats d’entrenament lector a partir de fragments de contes que s’han treballat prèviament.
Citación
El racó del lecto codi: experiència de lectura [activitat]. Elaboració: Marta Salvat Taberna. Alforja: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Josep Fusté, 2018.
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2018-01Extensión
10
Colección
Saber llegir
Materias (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació primària
Palabras clave
Cicle inicial
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
La lectura compartida: proposta didàctica per treballar les estratègies amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi a partir del poema “El ninot de neu” [activitat] (2014)
Escola Tàbor (Barcelona); Departament d'Ensenyament (2014-02)Proposta didàctica de l’escola Tàbor de Barcelona per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi, a partir del poema “El ninot de neu”. -
Lectura d'un cartell: experiència de lectura [activitat] (2018)
Departament d'Ensenyament; Escola Torres Jonama (Palafrugell, Girona) (2018)A Palafrugell cada any celebren l’arribada de la primavera amb una festa i en fan la difusió amb un cartell. Els mestres d’educació infantil i cicle inicial aprofiten aquest reclam publicitari per ... -
Lectura guiada: experiència de lectura [activitat] (2018)
Departament d'Ensenyament; Escola El Bruel (Empuriabrava, Girona) (2018-05-21)La mestra de primer de l’escola El Bruel d’Empuriabrava proposa als seus alumnes la lectura d’un text discontinu sobre la colònia. Mitjançant la lectura guiada, ensenya estratègies de comprensió lectora ...