El racó del lecto codi: experiència de lectura [activitat] (2018)
Tipus de document
Altres
Resum
L’escola Josep Fusté del Baix Camp planteja als alumnes de cicle inicial racons que tenen per finalitat millorar la fluïdesa lectora dels aprenents de forma autònoma. Els alumnes practiquen activitats d’entrenament lector a partir de fragments de contes que s’han treballat prèviament.
Citació
El racó del lecto codi: experiència de lectura [activitat]. Elaboració: Marta Salvat Taberna. Alforja: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Josep Fusté, 2018.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2018-01Extensió
10
Col·lecció
Saber llegir
Matèries (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació primària
Paraules clau
Cicle inicial
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
La lectura compartida: proposta didàctica per treballar les estratègies amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi a partir del poema “El ninot de neu” [activitat] (2014)
Escola Tàbor (Barcelona); Departament d'Ensenyament (2014-02)Proposta didàctica de l’escola Tàbor de Barcelona per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi, a partir del poema “El ninot de neu”. -
Lectura d'un cartell: experiència de lectura [activitat] (2018)
Departament d'Ensenyament; Escola Torres Jonama (Palafrugell, Girona) (2018)A Palafrugell cada any celebren l’arribada de la primavera amb una festa i en fan la difusió amb un cartell. Els mestres d’educació infantil i cicle inicial aprofiten aquest reclam publicitari per ... -
Lectura guiada: experiència de lectura [activitat] (2018)
Departament d'Ensenyament; Escola El Bruel (Empuriabrava, Girona) (2018-05-21)La mestra de primer de l’escola El Bruel d’Empuriabrava proposa als seus alumnes la lectura d’un text discontinu sobre la colònia. Mitjançant la lectura guiada, ensenya estratègies de comprensió lectora ...