Lectura guiada: experiència de lectura [activitat]
Tipus de document
Altres
Resum
La mestra de primer de l’escola El Bruel d’Empuriabrava proposa als seus alumnes la lectura d’un text discontinu sobre la colònia. Mitjançant la lectura guiada, ensenya estratègies de comprensió lectora en un fragment del text i anima els nens i nenes a aplicar-les a la resta del text.Citació recomanada
Lectura guiada: experiència de lectura [activitat]. Elaboració: Núria Salas. Empuriabrava: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola El Bruel, 2018.
Col·laboradors/ores
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2018-05-21Extensió
10 p.
Col·lecció
Saber llegir
Matèries (LEMAC)
Paraules clau
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Lectura guiada: poema d'hivern: experiència de lectura [activitat]
Tarrats Pladevall, Anna (2016-01)L’institut escola de Castellterçol ens presenta una pràctica col·lectiva de lectura guiada per a P5. Mestre i alumnes llegeixen un poema i comparteixen les estratègies de descodificació i de comprensió lectora. -
Ui, quina por!: exemple de lectura guiada amb alumnes de 4 anys: experiència de lectura [activitat]
Bo Gil, Guadalupe (2016)Els alumnes de P4 de l’Escola Horta Vella de Sant Carles de la Ràpita, duen a terme una lectura guiada d’un conte. A cada pàgina fan un treball sistemàtic de lectura de la imatge i d’aplicació d’estratègies ... -
Lectura guiada del diploma geganter: experiència de lectura [activitat]
Departament d'Ensenyament; Batlle, Sílvia; López, Àlex; Escola Primavera (Santa Coloma de Gramenet, Catalunya) (2016-05-29)L’escola Primavera de Santa Coloma de Gramenet aprofita una vivència a l’aula de P3 per fer una lectura col·lectiva i engrescar els alumnes en el reconeixement global d’algunes paraules significatives ...





