Una proposta de lectura expressiva a cicle inicial


Document Type
Others
Abstract
L’activitat d’aquesta proposta didàctica és un exemple sobre com es pot conciliar el treball sistemàtic dels components de la lectura en veu alta amb el vessant més comunicatiu d’aquest tipus de lectura.
Citation
Una proposta de lectura expressiva a cicle inicial. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació i Formació Professional, 2024.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació i Formació Professional
Publication date
2024-10Extension
20 p.
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Orientacions per a la confecció d’una prova: la lectura en veu alta, 2n de primària [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)En aquesta proposta per a segon de primària, es donen orientacions per avaluar els components de la lectura en veu alta següents: fonètica, entonació, velocitat i correcció lectora. S’hi adjunta un ... -
La lectura compartida: una proposta didàctica per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi. La lectura compartida és un tipus de lectura col·lectiva on mestra i alumnes s’afronten ... -
L’escolta estructurada: una proposta didàctica per treballar el procés lector des de la lectura del text per part de l’adult [material didàctic] (3a edició, 2024)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2024-10)Dossier didàctic que dóna orientacions per treballar el procés lector. Es plantegen classes de lectura col·lectiva per a educació infantil i cicle inicial, on, a partir de la lectura del text per part ...