Show simple item record

dc.contributor.authorDepartament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
dc.date.accessioned2022-04-26T11:26:23Z
dc.date.available2022-04-26T11:26:23Z
dc.date.issued2016-04
dc.identifier.citationSistematització del codi escrit: referents per a l'aula [material didàctic] (2a edició). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2829
dc.description.abstractAquest dossier recull tot un ventall de referents, d’ajudes a la lectura i a l’escriptura que podem tenir a les parets de les aules d’EI i CI. Més enllà de crear un context motivador, esdevenen un element clau per fomentar l’autonomia de l’alumne en el seu aprenentatge. Al centre, el dossier li permet reflexionar sobre quins referents necessiten els alumnes que s’inicien en l’aprenentatge del codi escrit, i de quins caldria disposar a cada nivell educatiu.ca
dc.format.extent16ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Ensenyamentca
dc.relation.ispartofseriesSaber llegir;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherLectura - Comprensióca
dc.subject.otherEducació infantilca
dc.subject.otherEducació primària - Cicle inicialca
dc.titleSistematització del codi escrit: referents per a l'aula [material didàctic] (2a edició, 2016)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otherca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccessca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint