Els jocs d’ús social: aprendre el codi escrit a través del joc [material didàctic] (2a edició, 2016)
Document Type
Others
Abstract
Per seleccionar els jocs d’ús social que es recullen en aquesta proposta didàctica s’han tingut en compte dos criteris: que siguin jocs que els infants puguin trobar al seu entorn i que permetin una interacció en grup lúdica i gratificant, i que siguin jocs que alhora els ajudin a desenvolupar els processos implicats en la descodificació (discriminació visual, adquisició de la consciència fonològica i aplicació de la via fonològica i la via lèxica).
Citation
Els jocs d’ús social: aprendre el codi escrit a través del joc [material didàctic] (2a edició). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2016-04Extension
24
Collection
Saber llegir;
Subject (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació infantil
Educació primària
Keywords
Cicle inicial
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Sistematització del codi escrit: referents per a l'aula [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Aquest dossier recull tot un ventall de referents, d’ajudes a la lectura i a l’escriptura que podem tenir a les parets de les aules d’EI i CI. Més enllà de crear un context motivador, esdevenen un element ... -
La lectura compartida: una proposta didàctica per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi. La lectura compartida és un tipus de lectura col·lectiva on mestra i alumnes s’afronten ... -
Racons de joc simbòlic: una manera de jugar i descobrir els usos de la lectura [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Els racons de joc simbòlic presenten situacions lúdiques i creatives viscudes pels infants, que permeten treballar la llengua oral de forma contextualitzada i funcional, ja que reprodueixen situacions ...