Els jocs d’ús social: aprendre el codi escrit a través del joc [material didàctic] (2a edició, 2016)
Author
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Publication date
2016-04Abstract
Per seleccionar els jocs d’ús social que es recullen en aquesta proposta didàctica s’han tingut en compte dos criteris: que siguin jocs que els infants puguin trobar al seu entorn i que permetin una interacció en grup lúdica i gratificant, i que siguin jocs que alhora els ajudin a desenvolupar els processos implicats en la descodificació (discriminació visual, adquisició de la consciència fonològica i aplicació de la via fonològica i la via lèxica).
Document Type
Others
Document version
Updated version
Language
Catalan
Keywords
Lectura - Comprensió
Educació infantil
Educació primària - Cicle inicial
Extension
24
Publisher
Departament d'Ensenyament
Collection
Saber llegir;
Citation
Els jocs d’ús social: aprendre el codi escrit a través del joc [material didàctic] (2a edició). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
This item appears in the following Collection(s)
The following license files are associated with this item:
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/