Mostrar el registro sencillo del ítem
La fluïdesa lectora [material didàctic] (2a edició, 2016)
dc.contributor.author | Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics | |
dc.date.accessioned | 2022-04-26T11:25:38Z | |
dc.date.available | 2022-04-26T11:25:38Z | |
dc.date.issued | 2016-04 | |
dc.identifier.citation | La fluïdesa lectora [material didàctic] (2a edició). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/2828 | |
dc.description.abstract | Per poder accedir a la comprensió d’un text, a més de saber descodificar-lo, cal llegir amb certa agilitat o fluïdesa. Entrebancar-se sovint en la lectura, o llegir molt lentament poden afectar seriosament la comprensió del text. Si l’alumnat ha d’acabar el cicle inicial havent-se iniciat en la lectura autònoma, caldrà també treballar aquests aspectes amb anterioritat. Aquest dossier aprofundeix en la millora de la fluïdesa lectora de l’alumnat, i mostra activitats i propostes per dur a terme a l’aula. | ca |
dc.format.extent | 32 | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Ensenyament | ca |
dc.relation.ispartofseries | Saber llegir; | |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Cicle inicial | ca |
dc.title | La fluïdesa lectora [material didàctic] (2a edició, 2016) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/other | ca |
dc.rights.accessLevel | Sense embargament | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Lectura - Comprensió | ca |
dc.subject.lemac | Educació infantil | ca |
dc.subject.lemac | Educació primària | ca |