El procés lector [material didàctic] (2020)
Document Type
Others
Abstract
Aquest dossier ens permet reflexionar sobre un model d'intervenció didàctica per a l'ensenyament i l'aprenentatge del procés lector. Es recullen les estratègies i les habilitats que entren en joc en tres moments clau de la intervenció docent: abans de llegir, durant la lectura i després de llegir. S’inclou també un exemple d'aplicació a l'aula.
Citation
El procés lector [material didàctic]. Elaboració: Equip LIC del Vallès Occidental. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Author
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2020-03Extension
42
Collection
Saber llegir;
Subject (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació primària
Educació secundària obligatòria
Keywords
Cicle mitjà
Cicle superior
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector a secundària [material didàctic] (2017)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2017-02)L'objectiu d'aquest dossier és aportar elements que ens permetin revisar les pràctiques de lectura guiada que ja es fan a les aules d’educació secundària obligatòria, per treure’n el màxim profit. El ... -
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
L’escolta estructurada: una proposta didàctica per treballar el procés lector des de la lectura del text per part de l’adult [material didàctic] (3a edició, 2024)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2024-10)Dossier didàctic que dóna orientacions per treballar el procés lector. Es plantegen classes de lectura col·lectiva per a educació infantil i cicle inicial, on, a partir de la lectura del text per part ...