Mostrar el registro sencillo del ítem
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector a secundària [material didàctic] (2017)
dc.contributor.author | Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics | ca |
dc.date.accessioned | 2022-04-26T08:22:45Z | |
dc.date.available | 2022-04-26T08:22:45Z | |
dc.date.issued | 2017-02 | |
dc.identifier.citation | La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector a secundària [material didàctic]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2017. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/2825 | |
dc.description.abstract | L'objectiu d'aquest dossier és aportar elements que ens permetin revisar les pràctiques de lectura guiada que ja es fan a les aules d’educació secundària obligatòria, per treure’n el màxim profit. El dossier incorpora exemples pràctics per a diferents matèries d'aprenentatge. | ca |
dc.format.extent | 58 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Ensenyament | ca |
dc.relation.ispartofseries | Llegir per aprendre; | |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector a secundària [material didàctic] (2017) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/other | ca |
dc.rights.accessLevel | Sense embargament | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Lectura - Comprensió | ca |
dc.subject.lemac | Educació secundària obligatòria | ca |