La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector a secundària [material didàctic] (2017)
Tipo de documento
Otros
Resumen
L'objectiu d'aquest dossier és aportar elements que ens permetin revisar les pràctiques de lectura guiada que ja es fan a les aules d’educació secundària obligatòria, per treure’n el màxim profit. El dossier incorpora exemples pràctics per a diferents matèries d'aprenentatge.
Citación
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector a secundària [material didàctic]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2017.
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2017-02Extensión
58 p.
Colección
Llegir per aprendre;
Materias (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació secundària obligatòria
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
L'adquisició de vocabulari: estratègies i organitzadors [material didàctic] (2015)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2015-01)Un alumne amb un bon repertori lingüístic té d’entrada un avantatge a l’hora de llegir i comprendre un text. En aquest dossier tractarem de com s’adquireix el lèxic i quin paper juga la lectura en aquesta ... -
Competència lingüística: l'expressió escrita: educació secundària obligatòria [presentació] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-02)Vivim en una societat lletrada, en què la llengua escrita té un paper fonamental, ja sigui en suport paper o en suport digital. En aquest context, saber escriure és un dret del qual tots els ciutadans ...