Show simple item record

dc.contributor.authorDepartament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
dc.date.accessioned2022-04-25T13:14:29Z
dc.date.available2022-04-25T13:14:29Z
dc.date.issued2016-04
dc.identifier.citationEls jocs d’ús social: aprendre el codi escrit a través del joc [material didàctic] (2a edició). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2820
dc.description.abstractPer seleccionar els jocs d’ús social que es recullen en aquesta proposta didàctica s’han tingut en compte dos criteris: que siguin jocs que els infants puguin trobar al seu entorn i que permetin una interacció en grup lúdica i gratificant, i que siguin jocs que alhora els ajudin a desenvolupar els processos implicats en la descodificació (discriminació visual, adquisició de la consciència fonològica i aplicació de la via fonològica i la via lèxica).ca
dc.format.extent24ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Ensenyamentca
dc.relation.ispartofseriesSaber llegir;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleEls jocs d’ús social: aprendre el codi escrit a través del joc [material didàctic] (2a edició, 2016)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otherca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccessca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacLectura - Comprensióca
dc.subject.lemacEducació infantilca
dc.subject.lemacEducació primària - Cicle inicialca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint