Mostra el registre parcial de l'element
Els jocs d’ús social: aprendre el codi escrit a través del joc [material didàctic] (2a edició, 2016)
dc.contributor.author | Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics | |
dc.date.accessioned | 2022-04-25T13:14:29Z | |
dc.date.available | 2022-04-25T13:14:29Z | |
dc.date.issued | 2016-04 | |
dc.identifier.citation | Els jocs d’ús social: aprendre el codi escrit a través del joc [material didàctic] (2a edició). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/2820 | |
dc.description.abstract | Per seleccionar els jocs d’ús social que es recullen en aquesta proposta didàctica s’han tingut en compte dos criteris: que siguin jocs que els infants puguin trobar al seu entorn i que permetin una interacció en grup lúdica i gratificant, i que siguin jocs que alhora els ajudin a desenvolupar els processos implicats en la descodificació (discriminació visual, adquisició de la consciència fonològica i aplicació de la via fonològica i la via lèxica). | ca |
dc.format.extent | 24 | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Ensenyament | ca |
dc.relation.ispartofseries | Saber llegir; | |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | ca |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Cicle inicial | ca |
dc.title | Els jocs d’ús social: aprendre el codi escrit a través del joc [material didàctic] (2a edició, 2016) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/other | ca |
dc.rights.accessLevel | Sense embargament | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Lectura - Comprensió | ca |
dc.subject.lemac | Educació infantil | ca |
dc.subject.lemac | Educació primària | ca |