dc.contributor.author | Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics | |
dc.date.accessioned | 2022-04-25T13:10:34Z | |
dc.date.available | 2022-04-25T13:10:34Z | |
dc.date.issued | 2016-04 | |
dc.identifier.citation | Exemple de prova de lectura: cicle inicial [material didàctic] (2a edició). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/2819 | |
dc.description.abstract | Aquesta prova té com a finalitat avaluar l’habilitat lectora de l’alumnat que acaba el cicle inicial de primària. Ha estat concebuda perquè, mitjançant la seva aplicació, el docent obtingui informació del nivell lector dels seus alumnes, tant dels aspectes que van lligats al component lingüístic i expressiu de la lectura, com dels aspectes que es relacionen amb la comprensió lectora. Un dels punts que no avalua la prova és la relació que manté l’alumne amb la lectura (actitud, predisposició, autoconcepte...). | ca |
dc.format.extent | 53 | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Ensenyament | ca |
dc.relation.ispartofseries | Saber llegir; | |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Lectura - Comprensió | ca |
dc.subject.other | Educació primària - Cicle inicial | ca |
dc.title | Exemple de prova de lectura: cicle inicial [material didàctic] (2a edició, 2016) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/other | ca |
dc.rights.accessLevel | Sense embargament | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |