Activitats per treballar les estratègies de comprensió lectora a l’educació infantil i al cicle inicial de primària [material didàctic] (2a edició,2016)
Tipo de documento
Otros
Resumen
L’adquisició de les estratègies de comprensió lectora és un procés que s’inicia amb els primers contactes amb el text i es va consolidant a mesura que l’alumne esdevé un lector autònom. En aquest dossier presentem un recull de materials i activitats perquè els alumnes d’EI i CI comencin a aplicar estratègies de comprensió i a familiaritzar-s’hi: formular hipòtesis i comprovar-les, fer inferències, fer connexions, recapitular i visualitzar.
Citación
Activitats per treballar les estratègies de comprensió lectora a l’educació infantil i al cicle inicial de primària [material didàctic]. (2a edició). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2016-04Extensión
28
Colección
Saber llegir;
Materias (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació infantil
Educació primària
Palabras clave
Cicle inicial
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
La lectura compartida: una proposta didàctica per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi. La lectura compartida és un tipus de lectura col·lectiva on mestra i alumnes s’afronten ... -
Activitats autònomes de comprensió lectora [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)En aquest dossier didàctic es presenten un conjunt d’activitats que els alumnes poden fer de manera autònoma, és a dir, aplicant els procediments que ja han adquirit. Parlem, doncs, d’activitats de ... -
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ...