Show simple item record

dc.contributor.authorDepartament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
dc.date.accessioned2022-04-25T12:52:06Z
dc.date.available2022-04-25T12:52:06Z
dc.date.issued2016-04
dc.identifier.citationActivitats per treballar les estratègies de comprensió lectora a l’educació infantil i al cicle inicial de primària [material didàctic]. (2a edició). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2816
dc.description.abstractL’adquisició de les estratègies de comprensió lectora és un procés que s’inicia amb els primers contactes amb el text i es va consolidant a mesura que l’alumne esdevé un lector autònom. En aquest dossier presentem un recull de materials i activitats perquè els alumnes d’EI i CI comencin a aplicar estratègies de comprensió i a familiaritzar-s’hi: formular hipòtesis i comprovar-les, fer inferències, fer connexions, recapitular i visualitzar.ca
dc.format.extent28ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Ensenyamentca
dc.relation.ispartofseriesSaber llegir;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleActivitats per treballar les estratègies de comprensió lectora a l’educació infantil i al cicle inicial de primària [material didàctic] (2a edició,2016)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otherca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccessca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacLectura - Comprensióca
dc.subject.lemacEducació infantilca
dc.subject.lemacEducació primària - Cicle inicialca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint