L'educació postobligatòria a Catalunya: eixos de desigualtat en les trajectòries formatives més enllà de l'ESO (2010)
Tipus de document
Monografia
Citació
L'educació postobligatòria a Catalunya: eixos de desigualtat en les trajectòries formatives més enllà de l'ESO. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya, Departament d'Educació, 2010.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2010Extensió
138
Col·lecció
Informes d'avaluació sobre el sistema educatiu; 15
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa
Educació secundària postobligatòria - Avaluació
Igualtat d'oportunitats educatives - Educació secundària postobligatòria
Paraules clau
Informes
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Desigualtats en les trajectòries formatives en l'educació postobligatòria a Catalunya (2009)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2009-04)El primer article d'aquest número, "L'educació postobligatòria a Catalunya. Eixos de desigualtat en les trajectòries formatives més enllà de l'ESO", és una síntesi de la recerca encarregada pel Consell ... -
Els nois treuen millors resultats en totes les subcompetències científiques a quart d’ESO? (2023)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-02)Com cada any, des del curs 2015-2016 en què es va avaluar per primera vegada la competència cientificotecnològica en l’alumnat de quart d’ESO, els resultats mostren que les noies obtenen puntuacions més ... -
Les TIC a l'ESO: resultats i conclusions de l'estudi SITES 2006 a Catalunya. Avaluació de l'educació secundària obligatòria 2006 (2009)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2009)