L’observació entre iguals, una pràctica per al desenvolupament professional docent individual i col·lectiu
Tipus de document
Altres
Nota
A la coberta: Universitat Autònoma de Barcelona, GRAI Aprenentatge entre iguals
Citació
L’observació entre iguals, una pràctica per al desenvolupament professional docent individual i col·lectiu. Elaboració: Xarxa de Competències Bàsiques. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2021Extensió
21 p.
Col·lecció
Xarxa de Competències Bàsiques;
Matèries (LEMAC)
Paraules clau
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
L'observació entre iguals a la Xarxa de Competències Bàsiques: informe de resultats de la recerca 2020-2021
Xarxa de Competències Bàsiques; Corcelles, Mariona; Flores, Marta; Miquel, Ester; Ribosa, Jesús; Soler, Mireia (2022-01) -
Avaluar per aprendre: instruments per avançar cap a l'avaluació per a la millora dels aprenentatges de l'alumnat
Xarxa de Competències Bàsiques (2011)Durant el curs 2010-2011 i 2011-2012, s'han encetat processos de formació entorn de l'avaluació i s'han posat en pràctica a les aules alguns instruments d'avaluació per aprendre. L'avaluació formativa ...