La literatura catalana: una eina per a la integració de l'alumnat nouvingut i pel treball de la interculturalitat (2009)
Ver/Abrir
Autor/a
Cornelles Pujol, Montserrat
Fecha de publicación
2009Resumen
La finalitat d’aquest projecte és poder oferir als professors de llengua i literatura catalanes materials apropiats per als alumnes nouvinguts de 3r i 4t d’ESO quan es treballa la part del currículum corresponent a la història de la literatura, de manera que aquests alumnes sentin que s’ha adaptat un material a les seves circumstàncies personals però que van seguint els mateixos continguts que adquireixen els seus companys. Aquests materials també podran ser utilitzats a l’aula d’acollida amb alumnes que ja hagin adquirit un mínim grau de competència lingüística i ser útils en el cas d’haver d’adaptar el currículum (ACI) a alumnes que presenten dificultats d’aprenentatge.
Tipo de documento
Libro
Versión del documento
Versión publicada
Lengua
Catalán
Palabras clave
Innovació educativa
Educació inclusiva - Educació secundària
Literatura catalana - Educació secundària obligatòria
Extensión
240
Publicado por
Departament d'Educació
Colección
Treballs de llicències d'estudis;2008-2009
Citación
La literatura catalana: una eina per a la integració de l'alumnat nouvingut i pel treball de la interculturalitat. Montserrat Cornelles Pujol. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009..
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09