• English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • English
    • català
    • Castellano
  • Login
Ver ítem 
  •   Principal
  • Àmbit Pedagògic
  • Treballs de llicències d'estudis
  • Ver ítem
  •   Principal
  • Àmbit Pedagògic
  • Treballs de llicències d'estudis
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

El treball en bloc a l'aula: els blocs educatius (2009)

Ver/Abrir
Memòria (2009) (504.1Kb)
Autor/a
Cilleruelo García, José Ángel
Fecha de publicación
2009
URI https://hdl.handle.net/20.500.12694/2500
Resumen
Conté una primera part bibliogràfica (introducció a les característiques dels blocs educatius), una segona part pràctica (guia d'iniciació i d'ús de blocs), una tercera part reflexiva (reflexió sobre una experiència docent amb blocs), i una quarta part documental (projecte de Pla Estratègic per al treball amb blocs).
Tipo de documento
Libro
Versión del documento
Versión publicada
Lengua
Catalán
Palabras clave
Innovació educativa
Blogs - Ensenyament - Catalunya
Tecnologia educativa - Catalunya
Extensión
140
Publicado por
Departament d'Educació
Colección
Treballs de llicències d'estudis;2008-2009
Citación
El treball en bloc a l'aula: els blocs educatius. José Ángel Cilleruelo García. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Mostrar el registro completo del ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

  • Treballs de llicències d'estudis [62]
 


GCEDU
 
Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Sobre el repositorio | Accesibilidad
Con la colaboración de
CSUC
 

 

Listar

Todo el repositorioPor ámbitos & coleccionesPor fecha de publicaciónPor autor/aPor títuloPor materiaEsta colecciónPor fecha de publicaciónPor autor/aPor títuloPor materia

Mi cuenta

AccederRegistro


GCEDU
 
Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Sobre el repositorio | Accesibilidad
Con la colaboración de
CSUC