El treball en bloc a l'aula: els blocs educatius (2009)
Tipus de document
Monografia
Resum
Conté una primera part bibliogràfica (introducció a les característiques dels blocs educatius), una segona part pràctica (guia d'iniciació i d'ús de blocs), una tercera part reflexiva (reflexió sobre una experiència docent amb blocs), i una quarta part documental (projecte de Pla Estratègic per al treball amb blocs).
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citació
El treball en bloc a l'aula: els blocs educatius. José Ángel Cilleruelo García. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2009Extensió
140
Col·lecció
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Matèries (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Blogs - Ensenyament
Tecnologia educativa
Documents per descarregar
504.1Kb
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- FD sèrie provisional [63]
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Treball de recerca educativa: integració de l'aula virtual de matemàtiques al currículum ESO (2009)
Aguadé Magriñà, Josep M. (2009)El present projecte pretén desenvolupar un model que proporcioni la millor forma d’integrar en el currículum ordinari de l' ESO el treball amb l’Aula Virtual de Matemàtiques, de forma que el treball ...Accés als recursos: http://recursosavm.blogspot.com/ -
Creació i utilització de blocs a l’aula de tutoria (2008)
Guillamon Guillamon, M. Eulàlia (2008)Es tracta d’una pàgina web vertebrada en dues grans seccions, la del professorat que conté tutorials sobre Xtec-Blocs i els mostra com utilitzar aquesta eina per treure un major rendiment professional, ... -
La resolució de problemes, una eina potent per treballar les competències a l'aula de primària: ús de les TAC en la resolució de problemes (2009)
Anguila Donat, Consol (2009)S'ha volgut reflexionar sobre la pràctica educativa i a l’hora estudiar la potencialitat de la resolució de problemes per treballar les competències bàsiques des de l’àrea de les matemàtiques. Partint ...