Show simple item record

dc.contributor.authorBonàs i Solà, Meritxell
dc.date.accessioned2022-01-26T11:27:53Z
dc.date.available2022-01-26T11:27:53Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationNous diàlegs de complicitats ciutadanes: estratègies d'acció artística comunitària entre l'escola i el seu entorn. M. Bonàs. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2489
dc.descriptionLlicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09ca
dc.description.abstractMolts estudis i treballs recents que tracten d’entendre les noves dinàmiques socials respecte l’escola indiquen la importància dels teixits socials, les xarxes d’interacció col·lectiva, de totes aquelles tradicions i experiències que fan créixer el sentit de responsabilitat col·lectiva sobre els espais i els problemes col·lectius. Aquesta recerca s’ha mogut principalment des del desig de descriure diferents realitats que es mouen dins de l'esfera pel canvi o la transformació social a través de l’art i la cultura. En el treball es descriuen diferents experiències o projectes a fi de donar-los a conèixer però també d’aprofundir en allò que els singularitza, les formes d’interacció entre persones i/o llocs i el fer de l’art i la cultura els mitjans d’aquesta interacció.ca
dc.format.extent50ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesTreballs de llicències d'estudis;2008-2009
dc.titleNous diàlegs de complicitats ciutadanes: estratègies d'acció artística comunitària entre l'escola i el seu entorn (2009)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacInnovació educativaca
dc.subject.lemacIntervencions (Art) - Ensenyament - Estudi de casosca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint