Anàlisi dels factors associats a l'assoliment d'algunes competències bàsiques en l'àrea de matemàtiques: una proposta de millora en la connexió curricular en la transició primària-secundària
Tipo de documento
Monografía
Resumen
S'ha dissenyat un estudi estadístic per tal de detectar els factors que s'associen a l'assoliment d'algunes competències bàsiques a curt termini d'una manera objectiva i mesurable que permeti proporcionar arguments per a ajudar a prendre decisions sobre adaptacions curriculars en la transició de l'educació primària a la secundària en l'àmbit de les matemàtiques.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citación
Anàlisi dels factors associats a l'assoliment d'algunes competències bàsiques en l'àrea de matemàtiques: una proposta de millora en la connexió curricular en la transició primària-secundària. Jose Barrera Gómez. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Autor/a
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2009Extensión
119 p.
Colección
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Documentos para descargar
1.731Mb
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- FD sèrie provisional [63]
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Proves d’avaluació de les competències bàsiques: síntesi de resultats: curs 2001-2002
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2001) -
Relació de competències bàsiques
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2003-12) -
Competències bàsiques de l'àmbit matemàtic: identificació i desplegament a l'educació primària
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2013-01)Aquest document pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de l'àrea de matemàtiques. Conté les dimensions, les competències graduades en tres nivells d'adquisició al final de ...