Anàlisi dels factors associats a l'assoliment d'algunes competències bàsiques en l'àrea de matemàtiques: una proposta de millora en la connexió curricular en la transició primària-secundària
Tipus de document
Monografia
Resum
S'ha dissenyat un estudi estadístic per tal de detectar els factors que s'associen a l'assoliment d'algunes competències bàsiques a curt termini d'una manera objectiva i mesurable que permeti proporcionar arguments per a ajudar a prendre decisions sobre adaptacions curriculars en la transició de l'educació primària a la secundària en l'àmbit de les matemàtiques.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citació
Anàlisi dels factors associats a l'assoliment d'algunes competències bàsiques en l'àrea de matemàtiques: una proposta de millora en la connexió curricular en la transició primària-secundària. Jose Barrera Gómez. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2009Extensió
119
Col·lecció
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Matèries (LEMAC)
Paraules clau
Documents per descarregar
1.731Mb
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- FD sèrie provisional [63]
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Relació de competències bàsiques
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2003-12) -
Proves d’avaluació de les competències bàsiques: síntesi de resultats: curs 2001-2002
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2001)