Competències bàsiques de l'àmbit matemàtic: identificació i desplegament a l'educació primària (2013)
Document Type
Monograph
Abstract
Aquest document pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de l'àrea de matemàtiques.
Conté les dimensions, les competències graduades en tres nivells d'adquisició al final de l'etapa, els continguts clau que contribueixen al desenvolupament de cadascuna de les competències, i les orientacions metodològiques i d'avaluació.
Citation
Competències bàsiques de l'àmbit matemàtic: identificació i desplegament a l'educació primària. Elaboració: Direcció General d'Educació Infantil i Primària. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2013.
Author
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions
Publication date
2013-01Extension
51
Collection
Competències bàsiques: educació primària;
Subject (LEMAC)
Matemàtica - Educació primària - Avaluació
Keywords
Competències bàsiques en educació
Documents
This item appears in the following Collection(s)
- CC - Monografies [53]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Resolució de 4 de desembre de 2017 per la qual es dona publicitat al programa d'innovació pedagògica “Comunitats d'aprenentatge" i als centres participants el curs 2016-2017 amb dret a certificació (04.12.2017)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària; Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2017-12-04) -
El TDAH: detecció i actuació en l'àmbit educatiu: guia per a mestres i professors (educació primària, educació secundària obligatòria) (2013)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària; Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2013)Aquesta guia descriu en l'àmbit escolar els obstacles que suposa el TDAH per al desenvolupament harmònic dels infants i dels joves. De l'altra banda, procura donar eines als docents per encaminar-se cap ... -
Resolució de 4 de desembre de 2017 per la qual es dona publicitat al programa d'innovació pedagògica Tàndem i es declaren els centres participants el curs 2016-2017 amb dret a certificació (04.12.2017)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària; Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2017-12-04)