Herois de novel·la representants del nostre temps. La narrativa del segle XIX : història, cultura i problemàtica social (2009)
Tipo de documento
Monografía
Resumen
Es fa una proposta d’estudi temàtic, plurilingüe, transversal i interdisciplinar sobre la novel·la occidental del segle XIX. Els materials que s’ofereixen, als quals s’accedeix des del web, responen a un criteri de tractament integrat i creatiu de diverses àrees i matèries del currículum, per tal d’aprofundir en els processos d’ensenyament i aprenentatge per a l’adquisició i millora de les competències de l’alumnat. Els continguts pretenen situar-se en el marc de les propostes de la Unió Europea d’impulsar manuals d’història amb continguts idèntics per a tots els països.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citación
Herois de novel·la representants del nostre temps . La narrativa del segle XIX : història, cultura i problemàtica social. Teresa Barjau Condomines. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Autor/a
Barjau Condomines, Teresa
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2009Extensión
44
Colección
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Materias (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Literatura europea - Educació secundària
Documentos
334.4Kb
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- FD sèrie provisional [63]
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Què és un bon text?: la mirada sobre els textos des de l'ensenyament i l'aprenentatge (2015)
Ribas, Teresa (2015) -
¿Ilusión o confusión? Como engañar al complejo y casi perfecto órgano que es el cerebro humano (2015)
Romero Serrano, Maria; Contreras Vega, Teresa (tutora); Immaculada Concepció (Gavà, Catalunya); Fundació Orienta (2015) -
Les formes d’interioritzar la realitat en la poesia actual: l’exemple de ‘Tantes mudes’, de Mireia Calafell, en diàleg amb altres autors
Manresa, Mireia; Margallo, Ana María; Verdaguer, M. Teresa; Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Digitalització i Currículum (2024-04)En aquest material es fa una proposta de lectura guiada d’un poemari complet en un moment en què la maduresa dels estudiants permet abordar l’estudi aprofundit d’un llibre de poesia com a unitat de ...