La resolució de problemes, una eina potent per treballar les competències a l'aula de primària: ús de les TAC en la resolució de problemes (2009)
Tipo de documento
Libro
Resumen
S'ha volgut reflexionar sobre la pràctica educativa i a l’hora estudiar la potencialitat de la resolució de problemes per treballar les competències bàsiques des de l’àrea de les matemàtiques. Partint de la pràctica a l’aula, s'analitzen problemes que ja es treballen i s'estudia com es poden adequar per tal de promoure el pensament crític de l’alumnat, quins processos es desenvolupen i quines estratègies s’utilitzen en la seva resolució. S'han vist, a més, quines connexions s’estableixen entre els diferents blocs de la matemàtica o en altres àrees, per així prendre consciència de les competències que s’hi treballen, tant la competència matemàtica com les altres competències bàsiques. Per les valoracions competencials s'han utilitzat els indicadors de riquesa competencial elaborats pel CREAMat.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citación
La resolució de problemes, una eina potent per treballar les competències a l'aula de primària: ús de les TAC en la resolució de problemes. Consol Anguila Donat. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Documentos
1.879Mb
4.581Mb
36.51Kb
49.70Kb
380.1Kb
221.4Kb
221.8Kb
290.8Kb
Autor/a
Anguila Donat, Consol
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2009Extensión
9 fitxers
Colección
Treballs de llicències d'estudis;2008-2009
Materias (LEMAC)
Innovació educativa
Matemàtica - Ensenyament - Mètodes actius
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- FD sèrie provisional [62]