La resolució de problemes, una eina potent per treballar les competències a l'aula de primària: ús de les TAC en la resolució de problemes (2009)
Tipus de document
Llibre
Resum
S'ha volgut reflexionar sobre la pràctica educativa i a l’hora estudiar la potencialitat de la resolució de problemes per treballar les competències bàsiques des de l’àrea de les matemàtiques. Partint de la pràctica a l’aula, s'analitzen problemes que ja es treballen i s'estudia com es poden adequar per tal de promoure el pensament crític de l’alumnat, quins processos es desenvolupen i quines estratègies s’utilitzen en la seva resolució. S'han vist, a més, quines connexions s’estableixen entre els diferents blocs de la matemàtica o en altres àrees, per així prendre consciència de les competències que s’hi treballen, tant la competència matemàtica com les altres competències bàsiques. Per les valoracions competencials s'han utilitzat els indicadors de riquesa competencial elaborats pel CREAMat.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citació
La resolució de problemes, una eina potent per treballar les competències a l'aula de primària: ús de les TAC en la resolució de problemes. Consol Anguila Donat. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Documents
1.879Mb
4.581Mb
36.51Kb
49.70Kb
380.1Kb
221.4Kb
221.8Kb
290.8Kb
Autor/a
Anguila Donat, Consol
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2009Extensió
9 fitxers
Col·lecció
Treballs de llicències d'estudis;2008-2009
Matèries (LEMAC)
Innovació educativa
Matemàtica - Ensenyament - Mètodes actius
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- FD sèrie provisional [62]