Com aconseguir un nivell òptim en comunicació oral i escrita en llengua castellana al batxillerat (2008)
Document Type
Monograph
Abstract
El treball consta de dues parts, en la primera es fa un estudi als alumnes universitaris de 1r de filologia hispànica sobre els seus coneixements de castellà, les seves opinions sobre els mètodes didàctics al batxillerat i a la universitat i les seves orientacions professionals futures. En la segona part, hi ha els materials didàctics dedicats a treballar ĺexpressió oral amb situacions de la vida quotidiana per a l'alumnat de 1r de batxillerat, i una exposició oral de tema lliure, més una preparació per a ĺexposició oral del treball de recerca per a l'alumnat de 2n de batxillerat.
Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat B3. Resolució EDU/2738/2007, de 14 d'agost (DOGC núm. 4968, 14/09/2007), curs 2007-08
Citation
Com aconseguir un nivell òptim en comunicació oral i escrita en llengua castellana al batxillerat. Hermínia Lledó Martínez. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.
Author
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2008Extension
112
Collection
Treballs de llicències d'estudis; 2007-2008
Subject (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Comunicació escrita - Educació secundària postobligatòria
Comunicació oral - Educació secundària postobligatòria
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
- FD sèrie provisional [63]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
La imatge de les paraules: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Morella, Pili; Jou, Rut (2021-06) -
Lliga de debat: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Departament d'Educació; Miró, Emma; González, José Antonio (2021-06) -
Com ensenyar el procés de composició? (2015)
Cassany, Daniel (2015)