Com aconseguir un nivell òptim en comunicació oral i escrita en llengua castellana al batxillerat (2008)
Tipus de document
Monografia
Resum
El treball consta de dues parts, en la primera es fa un estudi als alumnes universitaris de 1r de filologia hispànica sobre els seus coneixements de castellà, les seves opinions sobre els mètodes didàctics al batxillerat i a la universitat i les seves orientacions professionals futures. En la segona part, hi ha els materials didàctics dedicats a treballar ĺexpressió oral amb situacions de la vida quotidiana per a l'alumnat de 1r de batxillerat, i una exposició oral de tema lliure, més una preparació per a ĺexposició oral del treball de recerca per a l'alumnat de 2n de batxillerat.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat B3. Resolució EDU/2738/2007, de 14 d'agost (DOGC núm. 4968, 14/09/2007), curs 2007-08
Citació
Com aconseguir un nivell òptim en comunicació oral i escrita en llengua castellana al batxillerat. Hermínia Lledó Martínez. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2008Extensió
112
Col·lecció
Treballs de llicències d'estudis; 2007-2008
Matèries (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Comunicació escrita - Educació secundària postobligatòria
Comunicació oral - Educació secundària postobligatòria
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- FD sèrie provisional [63]
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
La imatge de les paraules: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Morella, Pili; Jou, Rut (2021-06) -
Lliga de debat: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Departament d'Educació; Miró, Emma; González, José Antonio (2021-06) -
Com ensenyar el procés de composició? (2015)
Cassany, Daniel (2015)