Com aconseguir un nivell òptim en comunicació oral i escrita en llengua castellana al batxillerat (2008)
Tipo de documento
Monografía
Resumen
El treball consta de dues parts, en la primera es fa un estudi als alumnes universitaris de 1r de filologia hispànica sobre els seus coneixements de castellà, les seves opinions sobre els mètodes didàctics al batxillerat i a la universitat i les seves orientacions professionals futures. En la segona part, hi ha els materials didàctics dedicats a treballar ĺexpressió oral amb situacions de la vida quotidiana per a l'alumnat de 1r de batxillerat, i una exposició oral de tema lliure, més una preparació per a ĺexposició oral del treball de recerca per a l'alumnat de 2n de batxillerat.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat B3. Resolució EDU/2738/2007, de 14 d'agost (DOGC núm. 4968, 14/09/2007), curs 2007-08
Citación
Com aconseguir un nivell òptim en comunicació oral i escrita en llengua castellana al batxillerat. Hermínia Lledó Martínez. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.
Autor/a
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2008Extensión
112
Colección
Treballs de llicències d'estudis; 2007-2008
Materias (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Comunicació escrita - Educació secundària postobligatòria
Comunicació oral - Educació secundària postobligatòria
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- FD sèrie provisional [63]
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
La imatge de les paraules: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Morella, Pili; Jou, Rut (2021-06) -
Lliga de debat: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Departament d'Educació; Miró, Emma; González, José Antonio (2021-06) -
Com ensenyar el procés de composició? (2015)
Cassany, Daniel (2015)