One, two, three technology (2008)
Tipo de documento
Libro
Resumen
Aquest projecte utilitza el sistema AICLE per a la introducció del vocabulari i continguts clau de tecnologia del 1r cicle de l’ESO en anglès. A cada curs s'han triat aquells continguts que per la seva naturalesa permeten fer muntatges, experiències i altres activitats pràctiques que faciliten la comprensió de l'alumne. També s'afavoreix l’ús de presentacions i activitats visuals interactives que potenciïn i facilitin l’aprenentatge. S’inicia el projecte a 1r d’ESO amb una unitat sobre materials, preveient que ja s’han estudiat abans els principals conceptes en català, i a 2n d'ESO s'estudien les energies i l'electricitat.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat C. Resolució EDU/1668/2007, de 31 de maig (DOGC núm. 4900, 08/06/2007), curs 2007-08
Citación
One, two, three technology. Ernest Ferrer Batlle. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.
Documentos
66.73Kb
Autor/a
Ferrer Batlle, Ernest
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2008Extensión
14 p.
Colección
Treballs de llicències d'estudis;2007-2008
Materias (LEMAC)
Innovació educativa
Anglès - Ensenyament - Mètodes actius
Tecnologia - Educació secundària obligatòria
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- FD sèrie provisional [62]
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Es pot minimitzar l’impacte ambiental dels plàstics? (2017)
Grané González, Andreu; Et Batlle, Rosalia (tutora); Innobaix (2017) -
Video tutorial: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Cortés, Olga; Batlle, Elisabet (2021-06) -
Les biblioteques als centres educatius de secundària (2016)
Departament d'Educació; Batlle, Cristina; Boada, Isabel; Calderón, Marisol; Durban, Glòria; Sánchez, Josefa; Toro, Isabel; Programa biblioteca escolar “Puntedu” (2016-05)Document que té la finalitat de respondre als interrogants que es poden plantejar a l’hora d’engegar o de revisar la biblioteca d’un centre de secundària.