One, two, three technology (2008)
Document Type
Monograph
Abstract
Aquest projecte utilitza el sistema AICLE per a la introducció del vocabulari i continguts clau de tecnologia del 1r cicle de l’ESO en anglès. A cada curs s'han triat aquells continguts que per la seva naturalesa permeten fer muntatges, experiències i altres activitats pràctiques que faciliten la comprensió de l'alumne. També s'afavoreix l’ús de presentacions i activitats visuals interactives que potenciïn i facilitin l’aprenentatge. S’inicia el projecte a 1r d’ESO amb una unitat sobre materials, preveient que ja s’han estudiat abans els principals conceptes en català, i a 2n d'ESO s'estudien les energies i l'electricitat.
Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat C. Resolució EDU/1668/2007, de 31 de maig (DOGC núm. 4900, 08/06/2007), curs 2007-08
Citation
One, two, three technology. Ernest Ferrer Batlle. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.
Author
Ferrer Batlle, Ernest
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2008Extension
14 p.
Collection
Treballs de llicències d'estudis; 2007-2008
Subject (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Anglès - Ensenyament - Mètodes actius
Tecnologia - Educació secundària obligatòria
Documents
66.73Kb
This item appears in the following Collection(s)
- FD sèrie provisional [63]
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Es pot minimitzar l’impacte ambiental dels plàstics? (2017)
Grané González, Andreu; Et Batlle, Rosalia (tutora); Innobaix (2017) -
Tipus de petjades i lesions esportives (2018)
Batlle Flores, Anna; Fradera Corominas, Jordi; García López, Alba (tutora); Consell Esportiu del Baix Llobregat (2018) -
Lectura guiada del diploma geganter: experiència de lectura [activitat] (2016)
Departament d'Ensenyament; Batlle, Sílvia; López, Àlex; Escola Primavera (Santa Coloma de Gramenet, Catalunya) (2016-05-29)L’escola Primavera de Santa Coloma de Gramenet aprofita una vivència a l’aula de P3 per fer una lectura col·lectiva i engrescar els alumnes en el reconeixement global d’algunes paraules significatives ...