Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorFernández Campelo, M. Pilar
dc.date.accessioned2022-01-20T12:20:33Z
dc.date.available2022-01-20T12:20:33Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationL'acció tutorial a l'ESO: una eina per a afavorir la cohesió social : proposta per a una acció continuada de 1er i 4rt de l'ESO. M. Pilar Fernández Campelo. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2457
dc.descriptionLlicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2738/2007, de 14 d'agost (DOGC núm. 4968, 14/09/2007), curs 2007-08ca
dc.descriptionTop.: C1ca
dc.description.abstractL'objectiu general d’aquest projecte és oferir al professorat i alumnat de secundària una programació seqüenciada d’activitats que permetin, a través d’una acció tutorial sistemàtica, afavorir la necessària cohesió social del nostre alumnat per a poder accedir a una educació integradora que ajudi a minimitzar els riscos d’exclusió socialca
dc.format.extent75 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesTreballs de llicències d'estudis;2007-2008
dc.titleL'acció tutorial a l'ESO: una eina per a afavorir la cohesió social : proposta per a una acció continuada de 1er i 4rt de l'ESO (2008)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacInnovació educativaca
dc.subject.lemacTutors i tutoria (Educació) - Educació secundària obligatòriaca


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem


Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir