La lectura en un centre educatiu: saber llegir, llegir per aprendre, gust per llegir: el pla de lectura de centre (2013)
Otros títulos
El pla de lectura de centre
Tipo de documento
Libro
Resumen
Document que presenta el marc de referència de les actuacions del Departament d’Ensenyament al voltant de la lectura en els centres educatius, tant les vinculades a l’Impuls de la Lectura com les relacionades amb la potenciació de les biblioteques escolars i amb les propostes fetes des del currículum per desenvolupar les competències bàsiques de l’àmbit lingüístic. Els objectius generals responen als tres eixos en què s'articula el document: Saber llegir, llegir per aprendre i gust per llegir.
Nota
A favor de l'èxit escolar
L'impuls de la lectura
Citación
La lectura en un centre educatiu: saber llegir, llegir per aprendre, gust per llegir: el pla de lectura de centre. Elaboració: Subdirecció General de Llengua i Plurilingüisme. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2013.
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Subdirecció General de Llengua i Plurilingüisme
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2013Extensión
2 fitxers
Materias (LEMAC)
Lectura - Animació
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Resolució de 31 d'agost de 2016 per la qual es dóna publicitat als centres participants en els programes d'innovació pedagògica de la subdirecció general de Llengua i Plurilingüisme el curs 2015-2016 (31.08.2016)
Departament d'Ensenyament. Subdirecció General de Llengua i Plurilingüisme (2016-08-31) -
Llegir en pantalles [presentació] (2015)
Queralt Catà, Enric; Departament d'Ensenyament. Subdirecció General de LLengua i Plurilingüisme (2015-04)Saber llegir textos impresos pressuposa saber llegir textos electrònics? Quines diferències hi ha entre els dos tipus de lectura? Què hauria de garantir l’escolarització obligatòria en aquest àmbit ... -
El model lingüístic del sistema educatiu de Catalunya: l'aprenentatge i l'ús de les llengües en un context educatiu multilingüe i multicultural (2018)
Departament d'Ensenyament. Subdirecció General de Llengua i Plurilingüisme (2018)