La lectura en un centre educatiu: saber llegir, llegir per aprendre, gust per llegir: el pla de lectura de centre (2013)
Otros títulos
El pla de lectura de centre
Tipo de documento
Monografía
Resumen
Document que presenta el marc de referència de les actuacions del Departament d’Ensenyament al voltant de la lectura en els centres educatius, tant les vinculades a l’Impuls de la Lectura com les relacionades amb la potenciació de les biblioteques escolars i amb les propostes fetes des del currículum per desenvolupar les competències bàsiques de l’àmbit lingüístic. Els objectius generals responen als tres eixos en què s'articula el document: Saber llegir, llegir per aprendre i gust per llegir.
Nota
A favor de l'èxit escolar
L'impuls de la lectura
Citación
La lectura en un centre educatiu: saber llegir, llegir per aprendre, gust per llegir: el pla de lectura de centre. Elaboració: Subdirecció General de Llengua i Plurilingüisme. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2013.
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2013Extensión
2 fitxers
Materias (LEMAC)
Lectura - Animació
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Jo sóc lector... I tu?: lectura sistemàtica, llegir per plaer: experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat] (2013-2014)
Bell-lloch, Lídia; Castillo, Mercè; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics; Irun, Montse (2013-2014)Activitats per incentivar el gust per la lectura entre l’alumnat de 1r i 2n d’ESO. -
El gust per llegir a educació infantil i a educació primària [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Fomentar el gust per la lectura dels nostres alumnes, el desig, les ganes i la il·lusió per llegir llibres comporta ajudar a desenvolupar hàbits lectors i actituds positives vers la lectura. La intervenció ...