La lectura en un centre educatiu: saber llegir, llegir per aprendre, gust per llegir: el pla de lectura de centre (2013)
Altres títols
El pla de lectura de centre
Tipus de document
Monografia
Resum
Document que presenta el marc de referència de les actuacions del Departament d’Ensenyament al voltant de la lectura en els centres educatius, tant les vinculades a l’Impuls de la Lectura com les relacionades amb la potenciació de les biblioteques escolars i amb les propostes fetes des del currículum per desenvolupar les competències bàsiques de l’àmbit lingüístic. Els objectius generals responen als tres eixos en què s'articula el document: Saber llegir, llegir per aprendre i gust per llegir.
Nota
A favor de l'èxit escolar
L'impuls de la lectura
Citació
La lectura en un centre educatiu: saber llegir, llegir per aprendre, gust per llegir: el pla de lectura de centre. Elaboració: Subdirecció General de Llengua i Plurilingüisme. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2013.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2013Extensió
2 fitxers
Matèries (LEMAC)
Lectura - Animació
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Jo sóc lector... I tu?: lectura sistemàtica, llegir per plaer: experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat] (2013-2014)
Bell-lloch, Lídia; Castillo, Mercè; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics; Irun, Montse (2013-2014)Activitats per incentivar el gust per la lectura entre l’alumnat de 1r i 2n d’ESO. -
El gust per llegir a educació infantil i a educació primària [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Fomentar el gust per la lectura dels nostres alumnes, el desig, les ganes i la il·lusió per llegir llibres comporta ajudar a desenvolupar hàbits lectors i actituds positives vers la lectura. La intervenció ...