Formar per transformar: la Xarxa de Competències Bàsiques, un model de professionalització docent (2019)
Tipo de documento
Monografía
Resumen
Aquesta publicació proporciona la base conceptual del model de professionalització docent de la Xarxa Cb. Fa palès el concepte de la innovació com a transformació, la visió del lideratge compartit i l'estructura organitzativa de base col·laborativa entre iguals i en xarxa, que facilita el desenvolupament professional individual i col·lectiu, així com la sostenibilitat i la transferència dels processos de transformació.
Citación
Formar per transformar: la Xarxa de Competències Bàsiques, un model de professionalització docent. Elaboració: Direcció General de Currículum i Personalització. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2019.
Autor/a
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació. Gabinet Tècnic
Fecha de publicación
2019-10Extensión
25
Colección
Xarxa de Competències Bàsiques;
Materias (LEMAC)
Aprenentatge - Treball en equip
Batxillerat
Educació infantil
Educació primària
Educació secundària obligatòria
Mestres - Pràctica professional
Ensenyament - Treball en equip
Palabras clave
Competències bàsiques en educació
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- CC - Monografies [53]
- FD - Monografies [4]
Derechos
Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 4.0.
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Avaluacions censals de competències bàsiques: curs 2018-2019 (2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019-07-11) -
Programar per competències a l’educació secundària obligatòria: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2a edició, 2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-02)Orientacions per abordar les programacions com a oportunitat de reflexió pedagògica entre tots els membres dels òrgans de coordinació didàctica i dels equips docents, dins l'autonomia de centre. Programar ...