Formar per transformar: la Xarxa de Competències Bàsiques, un model de professionalització docent (2019)
Tipus de document
Monografia
Resum
Aquesta publicació proporciona la base conceptual del model de professionalització docent de la Xarxa Cb. Fa palès el concepte de la innovació com a transformació, la visió del lideratge compartit i l'estructura organitzativa de base col·laborativa entre iguals i en xarxa, que facilita el desenvolupament professional individual i col·lectiu, així com la sostenibilitat i la transferència dels processos de transformació.
Citació
Formar per transformar: la Xarxa de Competències Bàsiques, un model de professionalització docent. Elaboració: Direcció General de Currículum i Personalització. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2019.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació. Gabinet Tècnic
Data de publicació
2019-10Extensió
25
Col·lecció
Xarxa de Competències Bàsiques;
Matèries (LEMAC)
Aprenentatge - Treball en equip
Batxillerat
Educació infantil
Educació primària
Educació secundària obligatòria
Mestres - Pràctica professional
Ensenyament - Treball en equip
Paraules clau
Competències bàsiques en educació
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- CC - Monografies [53]
- FD - Monografies [4]
Drets
Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 4.0.
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Avaluacions censals de competències bàsiques: curs 2018-2019 (2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019-07-11) -
Programar per competències a l’educació secundària obligatòria: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2a edició, 2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-02)Orientacions per abordar les programacions com a oportunitat de reflexió pedagògica entre tots els membres dels òrgans de coordinació didàctica i dels equips docents, dins l'autonomia de centre. Programar ...