Orientacions per a l'avaluació: educació infantil: segon cicle (2020)
Tipo de documento
Monografía
Resumen
La publicació descriu les característiques de l'avaluació en el segon cicle d'educació infantil i dona orientacions per dur-la a terme de forma integrada en la pràctica educativa. Inclou un recull sistematitzat d'aquells aspectes susceptibles de ser observats de l'evolució dels infants que han de permetre al docent prendre decisions per afavorir el seu desenvolupament global.
Citación
Orientacions per a l'avaluació: educació infantil: segon cicle. Elaboració: Servei de Currículum d’Educació Infantil i Primària. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Servei de Currículum d’Educació Infantil i Primària, 2020.
Autor/a
Departament d'Educació. Servei de Currículum d’Educació Infantil i Primària
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació. Servei de Currículum d’Educació Infantil i Primària
Fecha de publicación
2020-01Extensión
86
Colección
Currículum i orientacions;
Materias (LEMAC)
Educació infantil - Avaluació
Documentos
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Currículum i orientacions: educació infantil: segon cicle (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Ordenació Curricular d’Educació Infantil i Primària (2016-06)Aquest document dóna orientacions als professionals del segon cicle d'educació infantil per oferir als infants les possibilitats que garanteixin el desenvolupament integral. Presenta propostes ... -
Currículum: educació primària (2017)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Ordenació Curricular d’Educació Infantil i Primària (2017-01)Aquesta publicació recull el Decret 119/2015, de 23 de juny, d'ordenació dels ensenyaments de l'educació primària que estableix la normativa vigent, la legislació de Catalunya, les orientacions europees ... -
Orientacions per a l'avaluació: educació infantil: primer cicle (2015)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Ordenació Curricular d’Educació Infantil i Primària (2015-06)La publicació descriu les característiques de l'avaluació en el primer cicle d'educació infantil i dóna orientacions per dur-la a terme de forma integrada en la pràctica educativa. Els dos objectius ...