Orientacions per a l'avaluació: educació infantil: segon cicle (2020)
Document Type
Monograph
Abstract
La publicació descriu les característiques de l'avaluació en el segon cicle d'educació infantil i dona orientacions per dur-la a terme de forma integrada en la pràctica educativa. Inclou un recull sistematitzat d'aquells aspectes susceptibles de ser observats de l'evolució dels infants que han de permetre al docent prendre decisions per afavorir el seu desenvolupament global.
Citation
Orientacions per a l'avaluació: educació infantil: segon cicle. Elaboració: Servei de Currículum d’Educació Infantil i Primària. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Servei de Currículum d’Educació Infantil i Primària, 2020.
Author
Departament d'Educació. Servei de Currículum d’Educació Infantil i Primària
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació. Servei de Currículum d’Educació Infantil i Primària
Publication date
2020-01Extension
86
Collection
Currículum i orientacions;
Subject (LEMAC)
Educació infantil - Avaluació
Documents
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Currículum i orientacions: educació infantil: segon cicle (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Ordenació Curricular d’Educació Infantil i Primària (2016-06)Aquest document dóna orientacions als professionals del segon cicle d'educació infantil per oferir als infants les possibilitats que garanteixin el desenvolupament integral. Presenta propostes ... -
Currículum: educació primària (2017)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Ordenació Curricular d’Educació Infantil i Primària (2017-01)Aquesta publicació recull el Decret 119/2015, de 23 de juny, d'ordenació dels ensenyaments de l'educació primària que estableix la normativa vigent, la legislació de Catalunya, les orientacions europees ... -
Orientacions per a l'avaluació: educació infantil: primer cicle (2015)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Ordenació Curricular d’Educació Infantil i Primària (2015-06)La publicació descriu les característiques de l'avaluació en el primer cicle d'educació infantil i dóna orientacions per dur-la a terme de forma integrada en la pràctica educativa. Els dos objectius ...