Orientacions per a l'avaluació: educació infantil: segon cicle (2020)
Tipus de document
Monografia
Resum
La publicació descriu les característiques de l'avaluació en el segon cicle d'educació infantil i dona orientacions per dur-la a terme de forma integrada en la pràctica educativa. Inclou un recull sistematitzat d'aquells aspectes susceptibles de ser observats de l'evolució dels infants que han de permetre al docent prendre decisions per afavorir el seu desenvolupament global.
Citació
Orientacions per a l'avaluació: educació infantil: segon cicle. Elaboració: Servei de Currículum d’Educació Infantil i Primària. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Servei de Currículum d’Educació Infantil i Primària, 2020.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació. Servei de Currículum d’Educació Infantil i Primària
Data de publicació
2020-01Extensió
86
Col·lecció
Currículum i orientacions;
Matèries (LEMAC)
Educació infantil - Avaluació
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Instruccions per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació en el tercer trimestre dels alumnes en els centres on s’imparteixen els ensenyaments del segon cicle d’educació infantil, primària, secundària obligatòria i batxillerat davant la prolongació del període de confinament pel Covid19 (20.04.2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-04-20) -
Criteris per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació dels alumnes en els centres on s’imparteixen els ensenyaments del segon cicle d’educació infantil, primària, secundària obligatòria, batxillerat i formació d’adults, davant la prolongació del període de confinament pel Covid19 (30.03.2020)
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives (2020-03-31) -
Orientacions per a l'avaluació: educació infantil: primer cicle (2015)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Ordenació Curricular d’Educació Infantil i Primària (2015-06)La publicació descriu les característiques de l'avaluació en el primer cicle d'educació infantil i dóna orientacions per dur-la a terme de forma integrada en la pràctica educativa. Els dos objectius ...