Competència d'aprendre a aprendre: cursos 2007-2008 i 2008-2009


Tipus de document
Altres
Resum
Durant els cursos 2007-2008 i 2008-2009, s'ha treballat el que implica per a l'alumnat assolir la competència d'aprendre a aprendre: disposar d'habilitats per a conduir el propi aprenentatge i, per tant, ésser capaç de continuar aprenent de manera cada vegada més eficaç i autònoma d'acord amb els propis objectius i necessitats. S'han elaborat uns instruments d'autoavaluació per al professorat per ajudar a la reflexió sobre les estratègies d'ensenyament i aprenentatge que permeten que l'alumnat sigui competent en aprendre a aprendre. També s'han elaborat 4 documents que proporcionen una fonamentació teòrica als treballs.Citació recomanada
Competència d'aprendre a aprendre: cursos 2007-2008 i 2008-2009. Elaboració: Xarxa de Competències Bàsiques. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2009.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2009Extensió
8 fitxers
Col·lecció
Xarxa de Competències Bàsiques;
Matèries (LEMAC)
Paraules clau
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Avaluar per aprendre: instruments per avançar cap a l'avaluació per a la millora dels aprenentatges de l'alumnat
Xarxa de Competències Bàsiques (2011)Durant el curs 2010-2011 i 2011-2012, s'han encetat processos de formació entorn de l'avaluació i s'han posat en pràctica a les aules alguns instruments d'avaluació per aprendre. L'avaluació formativa ... -
Avaluar per aprendre: instruments per a la reflexió interna
Xarxa de Competències Bàsiques (2010)Durant el curs 2009-2010, en el marc del Projecte Comenius SAIL, s'han elaborat uns qüestionaris, validats i implementats per la Xarxa CB, per ajudar els centres a iniciar una reflexió interna sobre ...












